- Client nou?
- Cumpărați mai repede!
- Poți deveni client VIP!
- Fii primul care afla despre noi produse și reduceri!
- Promoții și reduceri suplimentare!
ÎNLOCUIRE ȘI RETUR
DREPTUL DE REFUZ
Utilizatorul are dreptul să se retragă din contractul la distanță sau din afara sediului fără a-și expune un motiv, fără a plăti despăgubiri sau penalități, în termen de 14 zile de la data la care utilizatorul sau un terț, altul decât transportatorul și indicat de acesta, a a intrat în posesia bunurilor sau data la care Utilizatorul sau un terț altul decât transportatorul și indicat de acesta a intrat în posesia ultimelor bunuri, în baza unui contract în baza căruia comandați multe bunuri cu o singură comandă.
Pentru a-și exercita dreptul de retragere, utilizatorul trebuie să notifice pierrecardingifts.ro numele său, adresa geografică și, dacă este cazul, numărul de telefon, adresa de fax și e-mail și decizia sa de retragere din contract cu o declarație clară ( de ex. scrisoare, trimisă prin poștă, fax sau e-mail). Utilizatorul poate folosi formularul de retragere standard atașat, dar acest lucru nu este obligatoriu.
Formular standard pentru exercitarea dreptului de retragere din contract (completați și trimiteți acest formular numai dacă doriți să vă retrageți din contract). Descarcă formularul aici!
DREPT DE PLÂNGERE
Conform legii privind protecția consumatorilor și a regulilor comerciale, consumatorul are dreptul să se plângă de:
- deficiențe identificate;
- defecte ale bunurilor;
- bunuri incomplete;
- nerespectarea bunurilor comandate.
Reclamația este depusă în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea mărfii.
Când depune o reclamație, utilizatorul poate pretinde:
- rambursarea sumei plătite;
- înlocuirea mărfii cu una nouă.
RETURNARE ȘI ÎNLOCUIREA MĂRFURILOR ACHIZIȚIONATE
În termen de 14 zile de la primirea mărfii, clientul are dreptul să o returneze sau să o înlocuiască, sub rezerva următoarelor condiții:
- Aspect comercial bun păstrat (mărfurile nu sunt folosite, zgâriată, deteriorate sau purtate);
- Nu există daune cauzate de utilizarea necorespunzătoare;
- Ambalaje originale, consumabile și accesorii în caz că au fost incluse;
- Costurile de transport pentru returnarea mărfii sunt pe cheltuiala clientului.